Waar verzenden jullie naartoe?

Momenteel verzenden wij naar Nederland en België. Door onze vooroplopende logistieke netwerken kunnen wij zeer snelle levertijden bieden:

Nederland: Voor 23:59 besteld = morgen in huis!

België: Voor 22:00 besteld = morgen in huis!

Hoe onderhoud ik mijn GoScrub-borstels?

Spoel het opzetstuk na elk gebruik grondig af met (warm) water. Gebruik indien nodig een mild reinigingsmiddel om eventuele resten te verwijderen. Laat de borstelkop volledig drogen voordat je deze opbergt.

Wat moet ik doen als de GoScrub niet meer goed werkt?

Controleer eerst of de batterij opgeladen is en of de oplaadkabel die je gebruikt goed werkt. Als het probleem aanhoudt, neem contact op met onze klantenservice voor verdere assistentie.

Hoe kan ik retourneren?

Retourneren kan tot 30 dagen na ontvangst van je bestelling, maak gemakkelijk een retourformulier aan via onze chatbot. Klik hiervoor rechtsonder op het icoontje.

Kan ik jullie ook via WhatsApp bereiken?

Ja, dat kan! Ons telefoonnummer is 085-3031043. Je krijgt eerst onze ChatBot te spreken. Komt hij er niet uit, kun je hem vragen om je door te verbinden met een werknemer.

Heeft u een vraag voor ons?

Staat uw vraag niet tussen de veelgestelde vragen, of heeft u toch nog extra advies nodig? Dan kunt u ons een vraag stellen via dit formulier. Wij reageren meestal binnen 1 dag.

Liever chatten? Klik rechts onderin op het chat icoontje. Onze ChatBot kan bijna alle vragen beantwoorden binnen een paar seconden! Ook kan hij je snel met een medewerker verbinden.

    Voornaam
    Achternaam
    E-mail
    Bericht